Na této stránce se můžete seznámit s odpovědí na dotazy, které naše klienty nejvíc zajímají. Je Vám přesto něco nejasné? Zeptejte se nás.
- Evidence vozidel
Rychlý kontakt
608 023 246 - převody vozidel / ostatní
604 159 122 - pojištění - Zuzana
770 117 466 - pojištění - Oldřich
E-mail: info@vsekolemaut.cz
Pondělí + Středa: 8:00 - 16:30
Úterý + Čtvrtek: 8:00 - 15:30
Pátek: 8:00 - 11:30
Jiný čas dle předchozí dohody.
VšeKolemAut.cz s.r.o.
(do navigace zadejte název firmy)
Nad Vršovskou horou 88/4
101 00 Praha 10, budova 07
Rychlý download
Na této stránce se můžete seznámit s odpovědí na dotazy, které naše klienty nejvíc zajímají. Je Vám přesto něco nejasné? Zeptejte se nás.
Otázka: Nemám čas čekat celý den na úřadě a potřebuji vozidlo rychle přihlásit. Za jak dlouho mi vyřídíte přihlášení/odhlášení?
Odpověď: Naše služba zahrnuje pohodlné, rychlé a spolehlivé vyřízení převodu i jiných úkonů. Úkon vyřídíme nejpozději do následujícího pracovního dne, v některých případech (po předchozí domluvě) jsme schopni vyřídit jej na počkání. Vy na nic nečekáte, což pro Vás znamená významnou úsporu času a navíc máte jistotu, že Vás nezaskočí náhlý kolaps registru.
Otázka: Jaké doklady potřebuji k vyřízení převodu vozidla?
Odpověď: Potřebné doklady jsou uvedeny u každého úkonu zvlášť v nabídce "Převod vozidla".
Otázka: Ztratil jsem registrační značku / velký(malý) technický průkaz. Co mám dělat?
Odpověď: Není nic jednoduššího, než nás kontaktovat, přinést s sebou velký technický průkaz (v případě jeho ztráty malý technický průkaz) a na místě podepsat plnou moc k vyřízení daného úkonu.
Otázka: Je nutné Vaši službu předem objednat nebo můžu přijít neohlášeně?
Odpověď: Objednání předem není sice nutné, ale vzhledem k řádnému a včasnému odbavení doporučujeme zavolat předem, aby se předešlo komplikacím při vyřízení Vašeho požadavku.
Otázka: Je pro vyřízení úkonu v Praze potřeba osobní návštěva Vaší kanceláře?
Odpověď: Není. Vše lze vyřídit korespondenčně zasláním potřebných dokumentů na adresu v levém sloupci.
Otázka: Mám vozidlo, které je na mě delší dobu odhlášené, ale ještě jsem si ho na sebe nepřihlásil, je to problém?
Odpověď: Jedná se o neřešitelnou situaci. Veškerá vozidla, která zůstala tzv. "v odhlášce" neboli "v polopřevodu", po 30. 6. 2015 zanikla. Nelze na ně udělat evidenční prohlídku ani povinné ručení a takové vozidlo nelze nadále provozovat.
Otázka: Jde přihlásit vozidlo na cizince, který v ČR nemá pobyt?
Odpověď: Ne, toto není možné. Vozidlo může být přihlášeno pouze na cizince, který prokáže platnost pobytu na území ČR v některém z oficiálních dokladů. Nájemní smlouva není dostačující.
Otázka: Co mám dělat, když už nechci vozidlo nadále v ČR provozovat, ale je prakticky neprodejné?
Odpověď: Možností je několik. Jednou z možností je nechat vozidlo ekologicky zlikvidovat. Pro bližší informace nás navštivte v kanceláři, rádi Vám s řešením pomůžeme.
Otázka: Potřebuji k registraci nového vozidla fakturu?
Odpověď: Faktura v tomto případě není potřeba.
Otázka: Musím mít vozidlo pojištěno, i když vím, že jej nebudu několik měsíců používat?
Odpověď: Ano, každé vozidlo s přidělenou registrační značkou (SPZ) musí mít platné pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla (povinné ručení), jinak se vystavujete riziku udělení sankce od ČKP.
Otázka: Co mám tedy dělat, když vím, že vozidlo nějaký čas nebudu provozovat a nechci utrácet za povinné ručení?
Odpověď: Máte dvě možnosti. Buď můžete uložit registrační značky do depozita a na základě toho povinné ručení ukončit nebo požádat Vašeho pojišťovacího makléře o sjednání sezónního povinného ručení. Vaše vozidlo bude pro účely splnění zákonné povinnosti pojištěno po celý rok, ale za měsíce, kdy vozidlo provozovat nebudete, zaplatíte jen malý poplatek.
Otázka: Jak je možné, že nabízíte levnější povinné ručení a havarijní pojištění než na pobočce pojišťovny, kde mi dali slevu?
Odpověď: Díky mnohaleté a intenzivní spolupráci s pojišťovnami jsme schopni dosáhnout velmi výhodných podmínek, které nám umožňují nabídnout Vám pojištění vozidla nejen levněji než na pobočce, ale také levněji než jiní makléři!
Otázka: Musí být vozidlo pojištěno pouze na vlastníka?
Odpověď: Nemusí. V rodině a mezi známými může být pojistníkem kdokoliv, v ideálním případě starší osoba, která má vysoký bonus. Je vhodné využít služby "1. škoda bez vlivu na bonus", aby pojistník nepřišel o bonus v případě, že vlastník způsobí dopravní nehodu.
10 mýtů a polopravd o povinném ručení
1) Pojištění nepotřebuji, protože nebourám.
2) Z povinného ručení se hradí jen škoda na autě.
3) I škoda na vlastním autě je kryta z povinného ručení.
4) Pokud s autem nejezdím nebo jezdím jen občas, pojištěno být nemusí.
5) Po zániku povinného ručení je odevzdání tabulek RZ a osvědčení o registraci na registr vozidel dobrovolné.
6) U starších vozidel se povinné ručení již nevyplácí sjednat.
7) Pokud se stanu účastníkem dopravní nehody, stačí, když si vyměníme telefonní čísla, nějak se vždycky domluvíme na finanční kompenzaci nebo na pozdější jednání s pojišťovnou.
8) V případě dopravní nehody nezáleží na tom, jakou asistenční službu využiji.
9) Pokud přestanu platit pojistné, smlouva automaticky zanikne.
10) Povinné ručení zaniká prodejem vozidla.